Loading...

Namiot wystawowy – również jako nośnik reklamy

Start / Blog / Namiot wystawowy – również jako nośnik reklamy

namiot

Namioty wystawowe to świetna opcja dla każdego biznesu – umożliwiają one swobodę wystawienną niezależnie od pogody, jak i miejsca. Co ważne, stworzone w oparciu o dobry projekt, mogą stanowić niezwykle efektywny materiał marketingowy. Klucz do sukcesu tkwi jednak w dobrze opracowanej strategii!

Namiot namiotowi nierówny

Wśród ofert firm zajmujących się produkcją namiotów użytkowych, z pewnością znaleźć można więcej niż jeden namiot. W zależności od potrzeb biznesu wybór pada pomiędzy namiotami eventowymi, wystawowymi, a namiotami handlowymi, różniącymi się od siebie wielkością, funkcjonalnością i oczywiście ceną. To od Ciebie zależy, który z nich sprawdzi się w Twoich działaniach i na czym głównie pragniesz skupić uwagę swoich potencjalnych klientów

Wielkoformatowy nośnik reklamy

Namioty eventowe to jedne z chętniej wybieranych namiotów przez wielu przedsiębiorców. Trudno się temu dziwić, gdyż są one świetnym elementem działań marketingowych. Nie tylko stwarzają komfortową przestrzeń do przedstawienia swojej oferty, lecz także same w sobie mogą stanowić element reklamowy. Każde stoisko reklamowe, jakie pojawia się czy to na konferencjach, czy podczas targów, powinno przede wszystkim przykuwać wzrok potencjalnych klientów, gwarantować im łatwy dostęp do oferty przedsiębiorstwa, a także umożliwiać swobodne poruszanie się i zasięganie informacji o produkcie czy usłudze.

Namioty eventowe to z pewnością ten rodzaj namiotów, który łączy w sobie funkcjonalność i użyteczność. Są one świetnym rozwiązaniem, zwłaszcza przy wydarzeniach sportowych czy rodzinnych piknikach, gdzie liczy się wyjście przed szereg konkurujących ze sobą firm. Namioty eventowe sprawdzają się w przypadku wielu sportowych sponsorów – muszą oni przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, ale i zrobić wszystko, aby zostać zapamiętanym jako profesjonalna marka. Dużym walorem jest także odporność na zmienność warunków atmosferycznych – latem uchronią przed słońcem, natomiast jesienią przed deszczem i wiatrem. Niemniej ważna jest możliwość konfiguracji:

  • wybór koloru,
  • wybór grafiki/logo,
  • możliwość wyboru rozpinania ścian,
  • a nawet ustawienia ścian bocznych – w zależności od preferencji namiot może być całkowicie zabudowany lub bez jednej czy więcej ścian bocznych.

Nie można zapomnieć także, że namioty, które mają zostać wykorzystane jako element całego marketingu i być jedną z reklam przedsiębiorstwa, powinny odznaczać się wygodnym i sprawnym montażem. Takie właśnie są namioty eventowe – prócz wytrzymałej i możliwej w modyfikacji konstrukcji, odznaczają się one szybkością montażu. Do ich zalet z pewnością można zaliczyć także niewielkie gabaryty oraz możliwość przewożenia, a tym samym i wielokrotnego użytkowania. W momencie, gdy namiot eventowy ma przyjąć rolę reklamy, liczy się nadruk – rozwiązanie to jest nie tylko estetyczne, ale i wielkoformatowe, które zauważalne jest już z daleka. Istnieje możliwość szerokiej modyfikacji namiotów i uzupełniania ich o kolejne materiały reklamowe jak parasolki, markizy, maszty czy podłogi.

namiot 3

Gdy liczą się klienci

Chcąc zapewnić potencjalnym klientom dostęp do usług i oferty, niezależnie od panującej pogody, warto pomyśleć o namiotach handlowych czy też wystawowych. Sprawdzają się one zwłaszcza podczas imprez masowych, gdzie liczy się bezpieczeństwo. Namioty handlowe nierzadko wykorzystywane są jako namioty gastronomiczne, które stwarzają przestrzeń do skorzystania z oferty, ale i umożliwiają zabezpieczenie towaru wystawcy. Dzięki wykorzystaniu najwyższej jakości materiałów są one odporne na wszelkie zagrożenia wynikające ze zmian warunków atmosferycznych, a także mogą z powodzeniem zostać opatrzone nadrukiem informującym o znajdującej się wewnątrz firmie.

namiot 4

Namioty wystawowe to natomiast rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy organizują imprezę masową na naprawdę duża ilość odwiedzających. Co ważne, umożliwiają one swobodny i bardzo komfortowy dostęp do oferty wystawienniczej, dzięki dużej przestrzeni. Warto wybrać modele robione na zamówienie, które będą spełniać Twoje oczekiwania gabarytowe, jak i estetyczne.

edgedoll.com