Hale, namioty cateringowe – przykłady realizacji

Start / Blog / Hale, namioty cateringowe – przykłady realizacji

Namioty halowe to uniwersalne konstrukcje, które sprawdzą się zarówno jako pojemne i tanie magazyny, jak również jako pomieszczenie, w którym organizowane są imprezy takie jak wesele, uroczystości rodzinne czy festyny. Zachęcamy do zapoznania z przykładami wykorzystania hal namiotowych jako namioty imprezowe.

Hale na każdą okazję – przykłady realizacji hal namiotowych

Jako firma, która od ponad 25 lat dostarcza klientom nie tylko z Polski, ale też całej Europy, hale namiotowe i namioty imprezowe, możemy poszczycić się najróżniejszymi realizacjami, zarówno dla mniejszych przedsiębiorców, jak i dla światowych koncernów. Wykonaliśmy między innymi hale magazynowe, sportowe, namioty pod imprezy, a także zadaszenia dla restauracji i innych punktów gastronomicznych. Jesteśmy otwarci na różne zadania ze strony klientów, podejmując się nawet najbardziej nietypowych zleceń. Jak prezentują się nasze realizacje?

Hala na przyjęcie w pałacu Tarce

Jednym z najciekawszych zleceń, z jakim przyszło się nam zmierzyć, było przygotowanie hali imprezowej na przyjęcia, mające odbyć się w położonym nieopodal Jarocina pałacu Tarce. Ta perła neorenesansowej architektury wymagała wyjątkowego podejścia. Zależało nam na tym, aby goście przebywający na imprezie w pałacu czuli jego klimat i nie stracili tego, co jest częścią uroku tego wyjątkowego miejsca – bliskości z naturą. Dlatego też postawiliśmy na klasyczną formę hali z plandeki. Symetria konstrukcji była obowiązkowa – musiała bowiem odpowiadać architekturze pałacu. Czysta biel zaś idealnie wkomponowała się w barwy jego fasady, dzięki czemu hala nie narzucała się swoją obecnością.
Oprócz niewielkiej, ustawionej tuż u wejścia hali, mniejszy namiot znalazł również swoje miejsce na wysepce, na jeziorze, do której prowadzi murowany most. Dzięki temu został zachowany romantyczny klimat całego otoczenia.

Scena kulturalna Wybrzeże

Innym ciekawym zleceniem, które wykonywaliśmy, było przygotowanie dużych hal pod imprezę. Tworzone one były z myślą o kilku różnych lokalizacjach nadmorskich – Władysławowie, Łebie, Jastarni, Juracie, Jastrzębiej Górze, Karwi i Darłówku. Każda ustawiona hala imprezowa zamieniała się w prawdziwy kompleks – łączyły bowiem w sobie nie tylko salę kinową, ale też punkt gastronomiczny i księgarnię.

Hale sportowe – dla szkół i miast

Wśród pozostałych realizacji, jakie wykonaliśmy przez lata naszej działalności, można wymienić liczne hale sportowe – tymczasowe, jak i stałe. Zadaszaliśmy najróżniejsze obiekty, począwszy od lodowiska w Swarzędzu, hali sportowej przy szkole w Kórniku, połączonej bezpośrednio z wyjściem z budynku, czy też korty tenisowe w Mikołajowie. Większość z tych obiektów została wykonana z plandeki, dzięki czemu realizacja każdego z projektów była błyskawiczna, a same konstrukcje mogą stać przez cały rok.

Hala namiotowa z lodowiskiem
Hale magazynowe – sezonowe i stałe

Zdecydowanie najwięcej realizacji mieliśmy z zakresu tworzenia zadaszeń dla przestrzeni magazynowych. Pośród zadań, jakie nam powierzono, były zlecenia z Bydgoszczy, gdzie postawiliśmy halę z plandeki dla Toyoty, Wągrowca, gdzie znajduje się zaprojektowany i ustawiony przez nas obiekt dla Brico Marche. Tworzyliśmy również magazyny z blachy, w tym halę dla Budmaru w Baranowie czy też „strefę ogrodniczą” dla Auchan w Bydgoszczy. Obiekty magazynowe budowaliśmy również z płyt, w tym w Piotrkowie, Koźminie czy Wronkach. Rozstawione przez nas konstrukcje cechują się wysoką użytecznością, wielość realizacji zaś dowodzi tego, że są najlepsze w swojej klasie.

Hale targowe, imprezowe i wiele innych

Nie sposób wymienić, jak wiele hal przygotowaliśmy na różne imprezy. Wśród nich były zarówno mniejsze, pod wesela i przyjęcia branżowe, jak i pod większe, dla całych klubów, jak Malaga Country Club. Tworzyliśmy również konstrukcje na potrzeby lokalnych firm jak restauracja ze Swarzędza czy domu weselnego ze Zgierza.
Dlatego też jesteśmy pewni w swoim twierdzeniu – Emzet jest firmą, która jest w stanie wykonać każde powierzone jej zadanie.

Namiot halowy na imprezę weselną